Vatan Hainleri!

Türk’ün Ekmeğini Yiyip de Türk’e kılıç Sallama!!

Tayyip’in yalanları…

Posted by vatanhainleri Temmuz 16, 2007

About these ads

46 Yanıt to “Tayyip’in yalanları…”

  1. de get tayyip de getttt!!!!!!!!!1 tüm akpliler sağınızda solunuzda önünüzde arkanızda her yanınızda yalan!!!!!! vatanını içine ettiniz cukkanızı da doldurdunuz ARTIK DEFOLUN GİDİN AZCIK HALSİYETİNİZ ONURUNUZ VARSA….

  2. ALPARSLAN TURKEŞ said

    her tarafınız yalan başka bi şey yok baktınız seçim yaklaşıyo geriye bi baktınız hiç bi b… yapmamışsınız ne yapalım ne yapalım derken hemen cumhur başkanını bileee bilee seçmediniz ama aferin sana tayip iyi oynadın rolunu millet zaten saff hemen yuttu

  3. gizli said

    nie chp ve gp için bişeyler yazmıosunuz.onlar sütten cıkmıs ak kaşıktan daha mı temiz???

  4. Halit said

    ha ha güleyim bariii..

    sizde atanızı alın gidin…orda N ile t yer değiştirmesi gerekiyor…

    eheuheuheuehuehueh

  5. şirin said

    bir insanada bu kadar iftira atılmaz bee sizin bu tayyiple alıp veremdeğiniz nedir unutmayın bu dünyanın sonu gelecek birde hesapvereceğiz iftira atarken bunu düşünün sonuna kadar akp sizlere inat

  6. sanane said

    çok pis döverim seni merve güher adam ol

  7. sanane said

    çok pis döverim seni merve güher adam ol

  8. Aslan said

    ya zaten bu site salakça bişey şimdi siz halkı küçümsüyorsunuz halkta her 2 kişiden biri ak partiye oy vermiştir ayrıca chp ye veya mhp yemi verselerdi gidin şurdan ya ne dediğinizi bilmiyorsunuz toplanmışsınız buraya çapulcular kendinizi bişey zannediyorsunuz tayyip erdoğan hiç olmazsa ülkeyi sizin gibi salaklardan kurtardı dimi

  9. bir kız said

    haa haa haaa ülkenin heryerini satan birisi için yazıklar olsun sizlere biz de dinsiz imansız değiliz ya emin olun yüce Allah A ONDAN ÇOK İNANIYORUZ EN AZINDAN ŞEHİTLERE DUALAR EDİYORUZ 1 sadece 1 tane ermeni için sokaklara düşenlere ülkeyi satmıyoruz. zamanında dedemizi ninelerimizi canice öldürenlere ülkeyi satmıyoruz !!!! tayyibin yalakaları bilin diye söylüyorum o adam tarihi antep kalesini zamanında antebi işgal eden FRANSIZ lara sattı !!!asıl sen salaksın aslan !! yakında tayyip sayesinde bizim de ülkemize ırak ta olduğu gibi bush ÖZGÜRLÜK getirince boku yersin

  10. bir kız said

    AH MERVE AH BİR TEK SEN AKILLICA BİR CÜMLE KURMUŞSUN SENDENİM DOSTUM

  11. bir kız said

    TAYYİBİ SAVINANLAR SİZDEN ALA SALAK MI VAR??? atatürk sen şimdi lazımsın bize

  12. deniz said

    tayıba inananlar salaktan başka bişey degil ülke saf zaten tayıp bundan yararlanıyo tayıp a inanalara söylüyorum şehitlerine kelle diyen bi adamdan ne beklersiniz ülkeyi yönetmesinimi yoksa işgal etmesinimi işçilernin bayramını elinden çalan bir başbakan olamaz bütün ülkelerde 1 mayıs kutlanırken bizim ülkemizde katliam çıkıyo acaba neden.Tayıp ülkeyi ABD ye satmaktan başka bişey yapmiyo bagımsızlıgımız ve özgürlüğümüz tehlikededir uyan artık türkiye iki kuru soğana çürümüş makarnaya kanma DENİZİN YOLUNDA İLERLEYEN BİR DENİZİM YOLDAŞLARA SLM OLSUN

  13. EDA said

    tayyipten nefret ediyorum benim vatanımı yıkıyo kendi emllerine alet edio bunu yapmaya ne tayyibin nede yandaşlarının hakkı var
    DEFOLUN ÜLKEMDEN CENNET ÜLKENDEN DEFON BU MEMLEKET BİZİM

  14. deniz said

    NERDE TAM BAGIMSIZ TÜRKİYE

  15. betüll said

    deniz gezmiş arkandayızzzzz: komanci sana aynenn kkatılıoooom sen anladın kim oldugnu

  16. merve çetin said

    bir kız çok haklısın sana sonuna kadar katılıyorumbu tayyibin yemediği halt kalmadı hala savunanlar var ya helal olsun bşka biişi diyemiycem adam sattı savdı hala tayyip diosunuz tayyibin seçimleri kazanmadan önce vadettiklerine bakın şimdi yaptıklarına bakın bide ,belki azıcık ta olsa dank eder….

  17. ece said

    ya allah belasını versin şu tayyibin ülkeyi batırdılar lan malesef ülkemiz ikiye bölündü bütün akp liler teröristi savunuyolar bakma saklıyolar hepi şerefsiz ya herşeyin başı o tayyip kendi yararın açalışıyo gitsin kendi milletine ya etmesin bizi deli zaten o oyları nerden alıyo sanıyosunuz bi dolap çeviriyo kazanıyo aldıgı her para haram olsun ona en büyük atatürk ondan başka kurtarıcı dünyaya gelmedi gelmicekte bunu bilsinler o tayyibi savunanların epsi onun kendi milleti biz deil herşeyin bi sonu vardır tayyibinde vardır kızlar merak etmeyin

  18. ece said

    şirin hanım sen bu dünyanın nsonunu düşünüyosun ama bütün akpliler nerden biliomusun sen hepsi teoriste tapıyo lan cok sacma konusuyosun adam bu ülkeyi batırmaktan baska ne yaptı be san ki bi bok yaptıda bizde arkadan konusyoz belki size cok yararı olmustur ama ao adam ayrım yapyo bizde ayrımm yapmaya zorluyom bunu siz istiosunuz canım okulda bu konuyu tartısır olduk zate sizn gibiler bu adamı ii görürsünüz bu adam sahtekarın önde gideni bosun ao güzel ceneni yorma bitanem ha bu arad adam allaha inanıyosa yaptıklarını bi göz önünde tutsun bakim her namaz kılann ii die bişi yokm oke canom

  19. ece said

    isimsiz kız agzından bal damlıyo canım konus senin dedigin gibi bir tayyipten daha cok inannıyoruz allaha emin ol bitanem o göz boyuyo o şahitlerin bi tanesi varya 1000 teröriste bedel gülüm ah o şehitler erfsizler yüzünden gidio lan o teröritler ülkeyi ele geçireceklerde ne yapıcaklar DÜNYANIN MALI DÜNYADA KALIR onlar cehennemde cayırcayır yanıcaklar o güzell allahım adaletlidir ben inanıyorum bazılarıda ötmesin

  20. birkız diyor said

    lan bu milleti sizin gibiler için mi kazan dık halt etmişsiniz tayyibin yanında

  21. birkız diyor said

    bu site kapatılsın

  22. devrim deniz said

    amerikanın bi yerlerinden ayrılmıyo tayyip elhamdülüllah biz de müslümanız ama onun kadar olamayız değil mi imam hatip mezunu seni bizim milletde onun bu yalanlarına kanıyo 2 torba kömür dağıtıyo ahh tayyip baba vahh tayyip baba sen çok yaşa diye dolanıyorlar bu ülkede DENİZ GEZMİŞ GİBİ GÖZÜ KARALARI OLMALI ECEVİT GİBİ KARAOĞLANI OLMALI bunlar anca dolandırsın başka bi şeye yaradıkları yok DENİZ GEZMİŞCİLER HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AYRICA MESAJLARA KÜÜFRETMEYİN ARKADAŞLAR SİZ YAZIOSANIZ BİZDE YAZIYORUZ DEĞİLMİ EŞİT Bİ ÜLKEDE YAŞIYORUZYA HANİ….

  23. ülkücü gençlik(şule) said

    recep tayyibin gerçek yüzünü görmüşdür artık herkes,şerefsizin önde gideni,askerlere kelle diyen gafil,yardıma muhtaç vatandaşa küfr eden halsiyetsiz,o kadar işsiz dururken,damadını işe sokan köpek,milletini kaybedeceğini anladı davosta perese karşı koydu halkta cidden bi bok yaptı sanıyor,one minute daha ne kadar one minute halk eridi bitti,kriz heryer,aç çocuklar fakir aileler…halk çok cahil recep tabi sever halkı üstümüzden para kaznıyor daha mı sevmesin,para uğruna halsiyetini,şerefini satan it daha ne kadar sömürmeyi düşünüyorsun halkıı alah görüyo allah biliyor.ölümüne MHP

  24. yörük_oglu said

    ey el tayyibciler. ey takkiyeci pesgesci hain tayfasi,hem izleyip dinliyorsunuz ama ne dinlediginizi izlediginizi bile farkedemiyecek kadar maneviyatsiz satilik hain ce yorum yasiyosunuzz. bu EL Tayyibin sözleri kendi agzindan cikan laflar veee iktidara geleli beride yaptiklarinin ispati,,hala bunu anlayamiyacak kadar ya körsünüz,ya maneviyatinizi maddiyata deismis yataklarinda coniler uyanmak isdeyen Bati ve amerika usakligina and icmis soysuz sopsuz bayraksiz bir zihniyetsiniz,,
    -el tayyip gürcüyüm der,musanin gülü ermeni dedeye sahibim der, emine erdoganin atalari acikca yahudi zübeyirr dir, siz halaa bunlarin saksakciligini yaparsiniz.din adami rolüyle milleti uyutup kandirip yahudi olmayyana verilmeyen cesaret ödülünü harun boynuzunu takan el tayyib papaz cübbesini giyen el tayyib yakinda sizleride satacak,uyanin uyanin,,

  25. yörük_oglu said

    600 sene var olan buyuk bır bolumunde dunyaya hukmetmıs bır neslın torunlarıyız
    onur duyuyoruz gurur duyuyoruz…
    bızı bu denlı rezıl eden baskasının asagılamasına bıle gerek bırakmayan basbakana sahıbız..
    hanı rasmussen ozur dılıcektı hanı roj kapancaktı sadece kapanan yuzde 47 nın basbakanı oldu
    o da obamanın dızlerıne!!
    yazık etmeyın ne turklugumuzden eser var ne muslumanlıgımızdan
    sıyasette bıze yakısanı yapıcak adamı secın
    yoksa adam oy atmayın barı bırılerı bıseyler gorsun
    YETER DAA…

  26. yörük_oglu said

    Var ya…
    Ben bir bakan olsam
    Başka hiçbir şey istemem…
    Varsın kime, nereye bağlı olursa olsun…
    Sadece özelleştirme bana bağlı olsun…
    Maaş falanda istemem hani.
    Memleketin; en büyük, en işlek, limanını ‘’uluslar arası ticaret’’ adı altında bir Yahudi firmasına satsam… Çocuklarımın şirketi de bu firmanın güvenlik müvenlik işlerini alsa…
    Vergi borçlarını silsem basının ya da RTÜK başkanının fenerini söndürmesem o da basını kapatma ile yumuşatsa ve basın tek satır yazmasa, olayları halka yansıtmasa…
    Var ya hele bir de Başbakan olsam…
    Kızım memleketin zenginlerinden birinin oğluna âşık olsa…
    Gençler birbirini sevmiş bize söz düşmez diyerek evlendirsek onları…
    Maşallah damatta çok çalışkanmış canım diyerek memleketin el konulmuş konulmamış tüm yerlerini Albayrak altında onlara satsak…
    Oğluma koca bir gemi alıp kâğıt üzerinde ve dilde gemi-cik göstersem…
    Tam bunlar insanlara kötü şekilde yansıyacakken türbanı gündeme getirsem ve insanları en can alıcı yerinden fethedip sözün dorusu ile kandırıp uyutsam, gündem bir anda değişse dengeler alt üst olsa…
    Sonra yine iktidara gelsem daha iyi kadrolaşsam onlar üzerinden geçinsem bir de…
    Maaş falanda istemem ben hani yine…
    O biçim para kazanırım…
    TOKİ’ YE girerim… İstanbul’u yedi kocalı Hürmüz’e çeviririm, parsel parsel satarım her yeri ruhsat falan tanımadan…
    Geçmişe sünger çekip,minareler süngüm, kubbem miğferim sözünü unutup, koca metropoller haricinde küçük Anadolu ilçelerinde bile minareleri saklayacak gökdelenler diksem (modern çağa ayak uydurma adı altında ) sonra onları da kadrolaştıklarımın üzerine alsam…O biçim para kazanırım he..
    İki edebi söz ile iki göstermelik icraat ile herkesin gönlünde taht kurmuş birisi olarak;
    Yoluma devam etsem…
    Milletin gevşekliğinden cesaret alıp, çıkıp biz ülkemizin en iyi pazarlamacısıyız desem…
    Sonra millet kan ağlasa çıkıp diklenen olsa, azarlayarak hatta analarını da karıştırıp yanımdan kovsam… Bir türlü beraber yürüyemediğimiz o millet hala padişahım çok yaşa dercesine beni savunsa… Bende durmak yok yola devam deyip coştursam onları içimden gülerek canım koyunlarım desem…
    Bir de Cumhur tuttursam kankamı o da yaptıklarıyla beni gölgede bıraksa…
    Hatta kızını verse o GSM operatörlerinde ismi geçenlere…
    Acayip ticaret yaparız millet de mübarekler der hem dua hem para o biçim kazanırız he…
    Ben bir bakan olsam var ya…
    Daha ne isterim?
    Gündemi kimlikle örtbas ederken kanunlar değiştirir, terörle mücadele eden güvenlik görevlimin canının değerini 10 YTL yaparım… Kalan parayı çoluk çocuk hayrına cebime atarım, o cebimdeki parayla Doğu’daki kardeşlerimin çocuklarına oyuncak dağıtır karşılığında aşiret ağalarından oy dilenirim sonra daha çok oy istemek için koruculuk sistemini gündeme getirir bu aşiretin işsiz güçsüz adamlarını oy karşılığı korucu yaparım…
    Of ulan of…
    – Hop hemşerim uyan geldik…
    – Ne sayıklayıp duruyorsun…
    – Ne alıp veremediğin var mübarekle(!) rüyana bile girmiş böyle…
    – Bak tren Davos’u bile geçti…
    – Uyan hemşerim uyan…
    – Yahu ne güzel rüyaydı ya…
    – Niye uyandırıyorsunuz be…
    Memlekette hayali ihracat, ithalat yapmak serbestte, hayal kurmak mı yasak…

  27. yörük_oglu said

    Erdoğan DTP’yle buluştu beraber açılımı konuştu…
    – Geç şöyle, otur.
    – Töplümsel süreç…
    – Bırak şimdi sen süreci müreci! Dan dun gidiyorsun, olmuyor işte… Kafayı kullan, alıştıra alıştıra git.
    – Nasıl alıştıra alıştıra?
    – Şimdi bak, iyi dinle… Birkaç dönek bul, bir-iki liboş ayarla, ortalık ANAP’lı, DYP’li eski bakan kaynıyor, harmanla onları, biraz yalaka işadamı ekle, iki tutam Alevi serp, koy vitrine.
    – “Değiştik” mi diyeyim yani?
    – Değiştik de tabii… Ben mesela, AKP’yi değiştirdim, Ak yaptım, çok faydasını gördüm… Sen de DTP’yi değiştir, DPT yap onu… Hem, Anayasa Mahkemesi kapatmaya kalktığında, “Ben Devlet Planlama Teşkilatı’yım, DTP’yle alakam yok” dersin… Hem de, senin adına da uyumlu olur, Kürt’sün ama soyadın Türk, onun gibi…
    – Köfte mi?
    – Açılım yap, açılım, açıl biraz… Mesela Köksal Toptan gibi birini Grup Başkan Vekili yap, vereyim altına trilyonluk arabayı, gezsin, sen de yap bu arada ne yapacaksan… İşi bitince alırsın onu, yerine koyarsın Emine Ayna’yı filan… Acele etme, usul usul, iki ileri bir geri.
    – ?????
    – Bak bunca yıldır siyaset yapıyorsun, daha bir defa bile camiden çıkarken görmedim seni… Ne namaz kılıyorsun, ne takke takıyorsun… E millet niye oy versin sana canım kardeşim? Hazır önümüz ramazan, söyle Diyarbakır Belediye Başkanı’na, 10-15 bin kişilik iftar çadırı kursun. Bulamazsa, telefon edeyim Kadir abi göndersin… Süryanileri falan çağır. Yanına otur. Poz ver. Nabza göre şerbet pozu… Ama dikkat et, iftar topu attırma, İstanbul’da, Ankara’da iyi gidiyor da, Diyarbakır’da yanlış anlaşılır.
    – Çatışma çıktı zannederler!
    – Aferin, öğrenmeye başladın bile… Ergenekon’a destek veriyorsun, güzel, Fener’e de omuz ver biraz… Hayır işine gir. Deniz Kandili mi dersin, Kandil Feneri mi, kurdur öyle bi şey, makarna-bulgur dağıt. Ben talimat veririm, Şeş’ten yayınlarız. Kömür işine karışmak yok ama! Dağdan gelip bağdakini kovmaya kalkma.
    – Garip gureba da diyeyim mi?
    – Garip gurebanın patenti benim… Sırrı da öyle janti gezmesin; millet kendi kıçında don olmadığını fark ediyor, olmuyor.
    – Uyandırma kerizi diyosun yani!
    – Aynen… Dokunulmazlık işine de bulaşma sakın… Ben sana dokunmayayım, sen bana dokunma… Kürtçesini bilmiyorum ama, İngilizcesi win-win.
    – Çözülür mü böylece sorun?
    – Baksana biz 7 senede nerden nereye geldik, siz 77 senedir arpa boyu yol bile gidemediniz bu kafayla… Bırakın karda dağda dolaşmayı artık, romatizma olacaksınız… Gel sen beni dinle, al çoluğu çocuğu, vereyim benim uçağı, Rixos’ta da villa ayarlayayım, git kafanı dinle. Açılım büfe.
    – Açılım büfe mi?
    – Amaaan anla işte, dilimiz takıldı bu açılım lafına, açık büfe yani… Gözün gönlün açılır. Okey mi, arayayım mı Fettah’ı?

  28. KUDRET said

    arkadaslar söylenenlerin hepisine katiliyorum yüreginize saglik bu ülkeyi iki torba kömüre satan serefsizler utansin

  29. KUDRET said

    TC. AB YE girecem diye akp ne talimat verilirse kusursuz yerine getiriyor avrupada yardima muhtac insanlara bakmak devletin görevidir sosyal yardim yapiliyor calisan insanla calismayan arasinda fark yok devlet büylesi gün icin devlettir akp kömür dagitmakla güya yardim yapiyor insanlarin gözünü boyuyor ve bu partinin icindeki cogu bakanlar baskaninin yolundan gidiyor mehmet ali sahin daglica baskininda esir olan askerler icin türk askerine yakismadi ölseydi daha iyiydi dedi su kelime tam bir vatansever kisinin söyleyecegi kelimedir simdilerde terörist anasiyla sehit anasini ayni teraziye koyuyor acilim sürecine destek istiyor uyan türkiye uyan ya seversin ya gidersin diyen basbakan ertesigun dagda ölende bizim cocugumuz sehitlerde diyor davoz zirvesinde one minut diyor öncesinde büyük orta dogu projesinin es baskanligini yapiyor ve bunu itiraf ediyor ve bu dogmamis bir cocuktur diyebiliyor yakalanan teröristlerin itiraflarinda gabarda amerikan askerleri silah ve mayin getirdiler yardim ediyorlar diye itiraf ediyor tayip amerikayla ortaklasa operasyon yapip isbirligi icinde olacagiz uydudan amerika bize haber verecek oldu milleti keriz saniyorlar talabaniyi barzaniyi tanimam diyordun bakanlarin ikili görüsmelere basladi kisin ortasinda askeri daga gönderdiniz üc gün sonra operasyon basariyla tamamlandi dediniz agzini acani ergenokoncu yaptiniz ermeni sinirinida ac daha düne kadar amerika soykirimi tanirsa bizde kapilari kapatiriz incirlik falan diyordun simdi yalan oldu sen makarna dagitmayada basla millet yer bir basbakan halkin huzuruna cikip kurt acilimi diyemez ozaman bu ulkede kürtlerin söylediklerini dogrularsiniz acilim TURKIYE acilimi olur basbakan kürt acilimi derse zaten halki bölmüs oluyor korkum yoksa birseylerin tohumunumu atiyorlar acilim falan dümen olabilir alistiriyorlarmi uyan türkiye bizde muslumaniz ama böyle degil her sakalliya dede dersen …….haa imralidakinin yanina nezaman giderler bilmiyorum özellesme adi altinda satilan pardon yabanci sermayeye satilan yerlerin gelirleri yani sirketlerin kazanci disari cikmaya basladi adam turkiyede kazanip turkiyede yiyecek degil ya ic piyasayida cökertirsiniz yakinda ama cocuklara oyuncak dagitir kandirirsin bu halki karinlari biraz doydumu yeter cok sikisirsan hamd olsun dersin vatandas yer bu numaralari ya bir at kadar olamadik

  30. ali demiş said

    bırakın sağı solu devrimi ülke elden gidiyor yahudinin planları takır takır işliyo bizde olüden medet umuyoruz halen daha tayyipmi kalleş veya başkalarımı bulunmalı bu vatan benim ve benim gibilerin türk olmasada kendini türk hissedenlerin bu konuda birşeyler yapma zamanı geldi

  31. samet said

    ben böyle bir hükümetin… noktaları siz tamamlayın artık. hiçbir hükümet döneminde böyle zor durumda kalmamıştı ülke. şimdi bir lokma ekmeğe milleti muhtaç etmek için ellerinden geleni yapıyorlar. yeni anayasa paketiymiş bu da bir düzmece, memurların veya işçilerin lehine adam akıllı tek madde yok, sanki tayyip bey uzayda yaşıyor da ulusa sesleniş programında ağzından sahte bal damlıyor.. şu kadarını söylüyorum bu herif ve partisi(batsın) düzenbazın önde gideni, neden mi: rüşvetler, yolsuzluklar, adam kayırmalar,torpil(ki buna canlı şahidim),eğitim sistemi(felç durumda-ki ben ne bölüm okuyacağım diye yazı tura atmaya başladım çünkü sonu olmayan bölümler ve istihdam özürlü fakülteler çoğaldıkça çoğalıyor) özelleştirmeler ve bunların sonucunda mağdur halk vs vs saymakla bitmez..

  32. samet said

    saydıklarım ekonomiyle alakalıydı ama daha neler neler dini sömürme onlarda, halkın inançlarını siyasetine alet etmekte üstlerine yok..

  33. mustafa cıtak said

    tayyıp cokguzel polıtıka yapıyorsunuz bunuda becerme gucunuz muthıs benım gıbı kerızlerde sıze ınanıyor cunku ıkı secımde akp.oyverdım haram olsun halk sonunuzu getırecek merak etmeyın

  34. ahmet said

    tayyibe dil uzatan, yahudilerle aynı safta yer almış olur.tayyib kadar başınıza taş düşsün siz yahudi tohumları ne yaparsanız yapın tayyip babayı engelleyemezsiniz.inadına tayyip inadına akp
    kimse bana mhp,chp yi savunmasın biri milliyetçilik diye milleti si…yor. diğeri atatürkçüyüz diye dine küfrediyor. milliyetçilik,atatürkçülük buysa lanet olsun öyle şeye…

  35. ahmet said

    ülke elden gidiyor diye yahidinin hizmetkarlığını yapmayın. ne çabuk unuttunuz ekmek.tüp,margarin,un,bulgur,bakkal kuyruklarını bu millete nankörlük yapmak yakışmaz. sizin hakkınızdan ecevit geliyormuş hortumcular geliyormuş, sizi artık kılıçdaroğluda kurtaramaz.adamın tipinde hayır yok. bi söz vardır. kıçı yere yakın olandan kork diye… yahudi(doğan)medyasının gazına kimse gelmesin…….

  36. şükrü said

    ARKADAŞLAR BEN TAYYİP DE SUÇ BULMUYORUM SUÇ BU CAHİL HALK DA TAYYİP BULMUŞ CAHİL HALKI AYAGINDA OYNATIYO SEÇİM GÜNÜ GELDİGİNDEN KÖMÜR DAGITIR OY ALIR BİZİM CAHİL HALKDA HEMEN KANAR BU CAHİLLİK SON BULSA HER ŞEY YOLUNA GİRER

  37. hakan said

    tayyip erdoğanın bu vatana yaptığı kötülükleri göremeyenler ,yandaşları ve kafalarını türbanla sıkma gibi bağlayıp beyinlerine oksijen gitmesini engelleyenlerdir.
    hayatımda bu adam kadar yüzssüz bir insan görmedim hala çıkıp halkın karşısından konuşuyor yüzü bile kızarmıyor.ülkeyi perişan etti hala utanmadan diyor ki biz şunu yaptık biz bunu yaptık
    senn ne yaptın biliyormusun
    şehide kelle dedin
    askerin kafasına çuval geçirttin
    senin iktidarının yaptıklarının farkında olan çekindiğin vatanını seven bütün subayları ergenekoncu diye içeri attrıdın
    askerlik yangelip yatma yeri değildir deyip o nazik popolu oğlunu askere göndermedin
    oğluna 300 metrelik gemi alıp gemicik dedin
    cari açık 400 milyar doları geçti
    düşük faizli dış borcu yüksek faizli iç borçla kapattın
    her seçimden önce rüşvet dağıttığını açık açık gösterdin
    dtp bdp lilerin vatan topraklarımızı istemesine ses çıkarmadın
    ekonomi büyüdü dedin ne hikmetse işsizlik tüik e göre %13 gerçekte %25 bu nasıl ekonomi büyümesidir merak ediyorum
    zinayı suç olamktan çıkardın
    atatürke türklüğe küfür etmeyi serbest bırakmaya çalışıyorsun
    vs vs vs
    sen bunları 2 kilo kömürle örtbas etmeye çalışıyorsun
    ve senin bu yaptığına da benm ekmeğimi versin ben pazar filemi doldurayım da kim ne yapıyorsa yapsın düşüncesinde olanlar size söylüyorum vatansız hiçbişe yapamzsınız
    vatan olmazsa namusun olmaz abd askeri gelir ne kadar kadın varsa üstünden geçer
    vatan olmazsa az paraya 18 saat çalıştırılırsın
    vatan olmazsa sokaklarda gezip dolaşamazsın
    bunlarınfarkında olun biraz
    bu adamın hainliğini görün artık
    evet oyu verenlerin elleri kırılsın diyorum…

  38. egogomen said

    bütün ATATÜRk’çü arkadaşlarıma teşekkürler bu şerefsiz akp nin bigün sizler ve bizler sayesinde sonu gelecek ama önce burdaki gibi içimizdeki yobazlardan kurtulmak lazım laf ettiğiniz karşısında durduğunuz ATATÜRK olmasa bu gün bu lafları edemiyecektiniz ya ingiliz ya fransız yada amerikan sömürgesi olarak yaşayacaktınız bunu bi düşünün

  39. DARKNESS said

    ‎1) SAYIN Öcalan aldığı KELLELERİN hesabını veriyor.

    2) O kadının nesini dinleyec…eğim yahu (Şehit anasına)

    3) Sen ne mutlu Türküm dersen o da ne mutlu Kürdüm der.

    4) Her 10 Kasım’da sap gibi dikilmenin gereği yok.

    5) Demokrasi bir tramvaydır, gittiğimiz yere kadar gider, orada ineriz.

    6) Tutturmuşlar laiklik elden gidiyor. Yahu, bu millet istedikten sonra tabii elden gidecek!

    7) Demokrasi bizim için bir amaç değil, araçtır…

    8) Ben ülkemi pazarlamakla mükellefim.

    9) Burası sakatatçı değil kardeşim. (Yoksulluktan böbreğini satmak aşamasına gelmiş bir vatandaşın açtığı pankart için sayın rte’nin verdiği cevap.)

    10) Senin oğlun da işsiz kalsın. (Oğluna iş isteyen anneye)

    11) Yırtık dondan çıkar gibi çıkma.

    12) Babalar gibi satarız.

    13) Parayı veren kızımızı da görür (Telekom için söylüyor)

    14) Şimdi fişleme sırası bizde.

    15) Ben BOP eşbaşkanıyım.

    16) Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir, yalan koskoca bir yalan.

    17) Kürt kadınlarını kuma yapın.

    18) Artistlik yapma lan (Ananıda al git)

    19) Bu millet size mi çalışacak (Erzurumlu çiftçiye)

    20) Benim zamanımda nice arkadaşım vardı, çok okurlardı, kütüphaneleri vardı. hep 10 alırlardı. şimdi sefilleri oynuyorlar…

    21) Referansımız islamdır. tek hedefimiz islam devletidir.

    22) Oğlumunki gemi değil, gemicik…

    23) Bana verilen maaş çok düşük, yetmiyor. sen ne kadar maaş alıyorsun?(Almanya başbakanına)

    24) Sana mı kaldı türban konusunda karar vermek, bu ulemanın işidir. ulema ne diyorsa o olur. (Avrupa insan hakları mahkemesine)

    25) Kendisine kefilim, babam gibi güvenirim, ona kendime inandığım gibi inanıyorum.’ – (Birleşmiş milletler tarafından tüm dünyada terörist ilan edilen ve aranan El Kadı hakkında)

    26) Ben Muhammed müslüman ümmetindenim. Türkiye dinsiz, laik bir memleket haline gelmiştir. Hayatımı mustafa kemal dinsizliği ile savaşa adayacağıma, Türkiye’yi bir din ve şeriat devleti haline getirmek için mücadele edeceğime, Kemal Paşa zamanında çıkarılan dinsiz kanunların tatbikini önleyeceğime, kısa zamanda ümmet esasına dayanan, şeriat devletinin kurulması için çalışacağıma, dinim, allahım ve bütün mukaddesatım üzerine yemin ve kasem ederim.

    27) Benim servetimi araştıranlar şimdi Silivri’de…

    28) Şehit cenazesinde ki protestolara “yaygara yapmayın”

    29) Sürekli aydınlık için 1 dakika karanlık protestosu için “mum söndü oynuyorlar”

    30) Silivri davası için “Türkiye bağırsaklarını temizliyor”Devamını Gör
    ALIN SIZE TAYYIP…

  40. DARKNESS said

    HALA TAYYIP”I SAVUNUYORSUNUZ BIR INSAN BU KADARMI KÖR OLUR YAA !!
    BUZ DOLABI DAGITTI ZAMANINDA TAYYIP BEY BUZ DOLABI DAGITACAGINA ICINI DOLDURACAK AŞ VER,O YOKSUL AİLEYE DOLABI DOLDURMASI ICIN İŞ VER NAPSIN YOKSUL BOŞ DOLABI !!
    ISTANBULA KANAL ACACAKMIŞ !! ALLAH BILIR YAA HANGI YANDAŞINA VERECEK İŞİ ?? UYANIN MILLET UYANIN !!

    SON SÖZÜM : TEMELİ 1923 OLMAYANIN HEDEFİ 2023 OLAMAZZZZ !!!!!!!!!

  41. ATAMIN OĞLU said

    ULAN TUTTURMUŞSUNUZ AKP AKP LAN HAİNLER İBNLER ŞEREFSİZLER ADAM TÜRKİYEMİZİ SATIYOR BE HALA SİZ AKPDEN YANASINIZ. EVET CHP SÜTTEN ÇIKMIŞ AK KAŞIK EN AZINDAN ADAM TÜRKİYEYİ SATMAK İÇİN UĞRAŞMIYOR… BU KADAR SAF OLMAYIN UYANIN ARTIK UYANIN AKP YANINIZDAN KARINIZI EVİNİZDEN ANANIZI ALIPTA SATICAK BAŞKALARINA AMA SİZ HALA AKP AKP…

  42. ali ugur çelik said

    AKP İİHTDARA GELMEDEN ÖNCE VERDİGİ SÖZLERE BAKIN VE HİCBİRİNİ TUTMADI ÜLKEYE ŞEHRİYAT GELMEDEN DÜŞÜNÜN ARKADAŞLAR DÜN EVE NİNJA GELDİ YANİ ÇARŞAFLI KADIN PARA TEKLİF ETTİ BİZDE KABUL ETMEDİK VE CELDİRİCİ KONUŞMALAR YAPTI AKP Lİ ŞEREFSİZLER AKP LİLERİN İŞİNİ YAPIYORLAR VE OY VERİYORLAR ARKADAŞLAR ATATÜRKÜN GENCLİGE HİTABINI OKUYUN VE UNUTMAYIN ATATÜRKÜN İLKELERİNİ YIKACAKLAR VE ATATÜRKÜ UNUTURMAYA CALIŞIYORLAR AKP HAYIRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AKP YAPTIGI ŞEYLER CELDİRİCİ KONUŞMALAR AKP OY VERMEYEN İMAMSIZLAR DİYORLAR İNİMAYIN BUNLAR YALAN ALAH ONLARA CEZALARINI VERCEKLER BİZ MUSLUMANIZ OOO DEĞİL COCUKLARINIZ İÇİN KENDİ CIKARLARIN İÇİN OY VERMEYİNNN

  43. hıdo said

    ya arkadaşlar bu ne ya ben bu milleti yada oy verenleri anlamıyorum adam türkiyyeyi sattı kimsenin haberi yok arabistandann 7 tane uçak geldi içinde ne vardııı altın vardı ne oldu o altınlarlar tayyibin kASasına kimse bilmez bunu

  44. buğra said

    akp hükümeti cebini doldurdu tarikat mensupları ve ailesi asla sırtı yere gelmez artık giderkende türkiyeyi bitirmeden gitmicekler allahlarından bulsunlar 50 milyar dolarlık şahsına kırgız atları geldi bir ülkenin borcu silindi kendini ne zannediyor padişahmı anlamadım allah varya o imansızların evlatlarına zeval versin pastadan pay alanlar koruma derdinde ben türk oğlu türk üm ve asla boyun bükmicem anlar gibilerine chp ye laf söleyenler bu güne kadar iktidarlığı yok bir tek kuruculuk yapmış bir partiye bok atmayın kimi nasıl eleşdiriyosun biz burda 8 yıllık geçmişi ve sizin haklarınıza yapılan tecavüzü kınıyoruz azcıkda insanların garibanın haline bakın derdine kulak verin hala bugun itibari ile hastaneleer senet yapıyo ve elinizdeki sosyal haklarda alındı vergiler ikiye katlandı kızılay kan ticareti yapmaya başladı elinizi vicdanınıza koyun maliye ceza kesip gezmeye başladı seçim bitince dini kullanıyor bu adam deccallll

  45. sahtekimlik said

    Şehit analarının gözyaşı dururken bedelli çıkarmam. Gerekirse referanduma giderim. Bu vebalin altına giremem. (Bedelli askerliği çıkarmadan 2 ay önce havalimanında yaptığı konuşma)

    Benim servetimi araştıranlar şimdi silivride. RTE

    Darbecileri yargılayacağız. Askerlik yan gelip yatma yeri değildir. (Kendi oğlu ehliyetsiz araç kullanırken polis takibine yakalandı. Kaçarken kırmızı ışıkta geçti ve harbiyede TRT sanatçısı Sevim Tanürek’e çarparak 6 gn komada kalmasına ve ölümüne neden oldu. Bu oğul askerlik de yapmadı. Testis kanseri teşhisi ile askerlikten yırttıktan 1 yıl sonra bir kzı oldu. Aaaa……. Acaba veled-i zina mı? Birşey daha bu oğul şu anda aralarında petrol kuyusu da bulunan trilyonluk serveti idare ediyor.) Adaletse önce katil oğlunu mahkemeye çıkarsın.

  46. Mesude said

    Lan hepiniz burda neyin kafasini yasiyosunuz soylermisiniz , olanlar oluyor , herkes klavye savasna girmis mubarek , size sunu soylim , bundan 10 yil sonra savas , dusmanlk , sorunlar yok olms olacak , cunku baris ilan edilecek , cunku o kdr sehitlerden sonra yapack tek sey bu olacak ..sizde burda ahkam kesmeyi birakn artk!!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 86 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: